Hoe kan ik inloggen op Mijn ICS?
Ga naar https://www.icscards.nl/ics/login
ICS maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door akkoord te klikken, stemt u hiermee in. Een omschrijving van de cookies waarvoor wij uw akkoord vragen leest u hieronder in onze cookie-instellingen.
U kunt uw Card eenvoudig activeren (deblokkeren) via Mijn ICS of door een betaling te doen met uw creditcard waarbij u uw pincode intoetst. Meer informatie
U ontdekt een betaling op uw rekeningoverzicht waar u het niet mee eens bent.
* Neem eerst contact op met de leverancier.
* Komt u niet tot een oplossing? Vul dan binnen 3 maanden na de afgesproken leverdatum het betwistingsformulier in.
* Stuur een kopie van de factuur mee.
* ICS stort uw geld terug en onderzoekt het voorval.
* Let op: u kunt een betwiste transactie indienen tot een jaar na de datum van aankoop met uw creditcard.
U kunt uw Card op elk moment opzeggen door telefonisch contact op te nemen met de ICS Servicedesk. ICS hanteert vanaf dat moment een opzegtermijn van 1 maand. Zegt u de Card op, dan betaalt ICS een deel van de al betaalde jaarlijkse Card-bijdrage aan u terug. U vindt het telefoonnummer van de ICS Servicedesk op de achterzijde van uw Card.
Meer informatie