Veelgestelde vragen

Hoe kan ik inloggen op Mijn ICS?

Ga naar https://www.icscards.nl/ics/login

Hoe activeer ik mijn Card?

U kunt uw Card eenvoudig activeren (deblokkeren) via Mijn ICS of door een betaling te doen met uw creditcard waarbij u uw pincode intoetst. Meer informatie

Meer informatie

Hoe betwist ik een transactie?

U ontdekt een betaling op uw rekeningoverzicht waar u het niet mee eens bent.

* Neem eerst contact op met de leverancier.
* Komt u niet tot een oplossing? Vul dan binnen 3 maanden na de afgesproken leverdatum het betwistingsformulier in.
* Stuur een kopie van de factuur mee.
* ICS stort uw geld terug en onderzoekt het voorval.
* Let op: u kunt een betwiste transactie indienen tot een jaar na de datum van aankoop met uw creditcard.

Hoe zeg ik mijn Card op?

U kunt uw Card op elk moment opzeggen door telefonisch contact op te nemen met de ICS Servicedesk. ICS hanteert vanaf dat moment een opzegtermijn van 1 maand. Zegt u de Card op, dan betaalt ICS een deel van de al betaalde jaarlijkse Card-bijdrage aan u terug. U vindt het telefoonnummer van de ICS Servicedesk op de achterzijde van uw Card.

Meer informatie